Ofte stillede spørgsmål
Bestilling - Hvordan bestiller jeg hos jer? |
Bestilling - Er det sikkert at bestille hos jer?
Vores webshop er krypteret, hvilket sikrer vores kunder en nem og sikker e-handel. |
Bestilling - Kan jeg ændre min bestilling? Du kan altid ændre i din bestilling indtil ordren er afsendt. Dette kan du gøre ved, at henvende dig til vores kundeservice på mail eller livechat. Du vil naturligvis modtage en mail, når pakken er afsendt. |
Bestilling - Kan jeg ændre leveringsadresse efter min bestilling er lagt?
Hvis du har skrevet din adresse forkert eller du ønsker at ændre i den af andre årsager, skal du hurtigst muligt skrive til os på mail eller livechat, så vi kan få den ændret, inden vi sender din pakke afsted. |
Bestilling - Kan jeg annullere min bestilling? Du kan altid annullere din bestilling. Hvis din bestilling er afsendt, vil du blive opkrævet prisen for forsendelse. |
Bestilling - Findes der ved bestilling et minimumsbeløb? Nej, det gør der ikke. |
Bestilling - Hvorfor har jeg ikke modtaget en ordrebekræftelse ? |
Bestilling - Hvor kan jeg se hvad jeg har bestilt? Du kan se hele din bestilling på din ordrebekræftelse - Eller ved at logge ind, hvis du har oprettet en bruger. |
Levering - Hvor lever vi til? Vi leverer både til Danmark og udlandet. |